Is er een bepaald product of een specifieke dienst die jullie tentoon willen stellen? Voor een gerichte groep vakmensen? Deelname aan een vakbeurs is waarschijnlijk een goed idee.

Meer herkenbaarheid voor het bedrijf? Een grotere klantenkring? Voeg de deelname aan een publieksbeurs toe aan de communicatiemix van het bedrijf.

 

Of denk groter en organiseer een eigen beurs. Breng onder eigen vlag diverse leveranciers bijeen en presenteer samen informatie over een onderwerp. Jij kent de behoefte van jouw klant en weet wat deze wil weten. Een goede voorbereiding is het halve werk, Trafficall neemt de organisatie van dit evenement graag uit handen.

Maar tijdens de beurs wil jij graag in gesprek komen met klanten en zich niet bezig hoeven houden met de catering, het aanvullen van de documentatie, de verwerking van de bezoekregistratie of het contact met de beursorganisatie. Ook tijdens de beursperiode kan Trafficall worden ingezet als beurscoördinator en heb jij alle tijd voor jouw klant.

(Lokale) beurzen